Vacature: Klantenservice medewerker

Vacature - 16/08/2018

beebox-willemendrees

Wie zijn wij?

Als je in het winkelschap kijkt, lijkt er niets aan de hand. Stralende koeien, blije varkens en lachende boeren. De realiteit is helaas iets minder opbeurend. Boeren zetten alles op alles om het hoofd boven water te houden. De voedselketen is lang en rammelt aan alle kanten. Winst staat voorop bij het maken van keuzes, ten koste van mens, dier en milieu.

We zien dat het niet goed gaat, voelen dat het anders moet. Daarom vormen wij, boeren, burgers en bedrijven een coöperatie. We schudden elkaar de hand, luisteren naar elkaars ideeën en stimuleren elkaar op weg naar een duurzaam product. We zijn een beweging die laat zien dat het anders kan. Een beweging waar je onderdeel van wil zijn.

Wat doen we?

Willem&Drees maakt biologisch eten van een duurzame voedselketen makkelijk voor iedereen. Samen met boeren en burgers vormen wij een duurzame voedselbeweging die lekker, gezond en biologisch eten voor iedereen toegankelijk maakt. Willem&Drees levert elke week een box met verse biologische boodschappen aan huis. Wij bedenken de recepten, zorgen voor de ingrediënten en bezorgen dit bij onze klanten thuis.

Voor een tijdelijk project zijn wij op zoek naar een energieke, proactieve klantenservice medewerker. Jij beantwoordt met een brede glimlach de meest uiteenlopende vragen van onze klanten; telefonisch of via de mail. Jij bent benieuwd, leeft je gemakkelijk in en weet razendsnel te achterhalen waar je de klant mee kunt helpen. Je doet dit alles secuur en zorgvuldig. Problemen bestaan er in jouw wereld eigenlijk niet. Alleen uitdagende situaties waar jij maar wat graag de beste oplossing voor vindt.

Profiel

- Je hebt een hart voor lekker, gezond eten en duurzame producten.

-  HBO denkniveau.

- Je bent klantvriendelijk, gedreven en proactief.

- Je hebt een hands-on mentaliteit en je kunt goed zelfstandig werken.

- Goede beheersing van de Nederlandse taal

- minimaal 3 dagen beschikbaar, voorkeur maandag, donderdag en vrijdag

- beschikbaar vanaf 24 september tot 24 december.

- omgeving Utrecht

Wij bieden je een unieke kans om met een jong, gedreven team te werken aan een eerlijke voedselketen. Een voedselketen waarin boer en burger samen optrekken en die zorg draagt voor mens en milieu. We zijn koploper en bieden een uitdagende plek om met jouw ideeën en initiatieven bij te dragen aan deze positie.

Heb je interesse? Neem dan contact op met Luce Fernhout. Stuur je CV en motivatie naar vragen@willemendrees.nl.

Willem&Drees
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6