Vacature: Inpakmedewerkers parttime

Vacature - 09/04/2018

beebox-willemendrees

Wat doen we?

Willem&Drees maakt biologisch eten van een duurzame voedselketen makkelijk voor iedereen. Samen met boeren en burgers vormen wij een duurzame voedselbeweging die lekker, gezond en biologisch eten voor iedereen toegankelijk maakt. Willem&Drees levert elke week een box met verse biologische boodschappen aan huis. Wij bedenken de recepten, zorgen voor de ingrediënten en bezorgen dit bij onze klanten thuis.

Voor een tijdelijk project zijn wij op zoek naar enthousiaste inpakmedewerkers. Samen met een tiental collega’s vul je, met zorg, onze maaltijdboxen met bijzondere, altijd biologische Nederlandse producten. Dit doe je op dinsdagen in ons logistiek centrum in Cothen, nabij Utrecht. Ben jij en zijn wij tevreden dan is het aantal uur eventueel uit te breiden en kunnen we na afloop van dit project wellicht naar overig inpakwerk kijken

Profiel

- Je weet het verschil tussen een aubergine en een komkommer ;-).

- Je werkt zorgvuldig, ook onder tijdsdruk.

- Je bent een teamspeler en hebt een positieve grondhouding.

- Je bent beschikbaar vanaf begin mei tot begin augustus.

- Beschikbaar voor werken op locatie Cothen (nabij Utrecht).

Wij bieden je een unieke kans om met onze gedreven operationele team te werken aan een mooi product voor onze klanten. Je krijgt uiteraard een marktconform uurloon.

Wie zijn wij?

Als je in het winkelschap kijkt, lijkt er niets aan de hand. Stralende koeien, blije varkens en lachende boeren. De realiteit is helaas iets minder opbeurend. Boeren zetten alles op alles om het hoofd boven water te houden. De voedselketen is lang en rammelt aan alle kanten. Winst staat voorop bij het maken van keuzes, ten koste van mens, dier en milieu. We zien dat het niet goed gaat, voelen dat het anders moet. Daarom vormen wij, boeren, burgers en bedrijven een coöperatie. We schudden elkaar de hand, luisteren naar elkaars ideeën en stimuleren elkaar op weg naar een duurzaam product. We zijn een beweging die laat zien dat het anders kan. Een beweging waar je onderdeel van wil zijn.

Heb je interesse? Neem dan contact op met Piet Hein Zijtveld. Stuur je CV en motivatie naar vragen@willemendrees.nl.

Willem&Drees
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6