Vacature fulfillment lead

- 26/11/2018

Wie zijn we?

Willem&Drees laat inmiddels 5 jaar zien dat het gewoon kan; lekker, biologisch eten van Nederlandse bodem en daarbij een eerlijke prijs betalen aan de boeren die zorgdragen voor een gezonde bodem en een rijke biodiversiteit. Op naar de komende vijf jaar. Daarin wil Willem&Drees de impact verdubbelen. Om dit te realiseren zijn we op zoek naar een fulfillment lead.

Willem&Drees werkt met een flexibel abonnement. Op de website kunnen klanten kiezen uit een breed assortiment maaltijd- en versboxen, die wekelijks thuisbezorgd worden. Elke box kan in de webwinkel aangevuld worden met losse producten en/of maaltijden. Het abonnement is eenvoudig te wijzigen, pauzeren of op te zeggen.

Wat voor iemand zoeken we?

Een kei van een fulfillment lead! Als fulfillment lead maak je onderdeel uit van het delivery team. Het delivery team is verantwoordelijk voor de inkoop, assemblage, inkomend en uitgaand transport van ingrediënten en boxen.

Jij zorgt dat elke box tip top én op tijd ons distributiecentrum verlaat. Dit vraagt een gedegen voorbereiding en zorgvuldige executie. Daarbij werk je nauw samen met collega’s van zowel inkoop als operatie. Je werkt op kantoor in Cothen (nabij Utrecht) en bent veelvuldig in het aangrenzende distributiecentrum te vinden.

Je stemt volume en capaciteit op elkaar af en neemt deze mee bij het inplannen van productiedagen. Jij denkt vooruit, voorkomt risico’s en schakelt vlot indien nodig. Zo zorg jij voor het behalen van distributie cut-offs naar onze foodhubs en het sorteercentrum van PostNL Food.

In het komende jaar draag je bij aan de ERP/WMS-implementatie. Je denkt en werkt mee aan een toekomstbestendig oplossing. Ondertussen optimaliseer je doorlopend de productiviteit, kwaliteit en betrouwbaarheid.

We zijn op zoek naar iemand die:

·       HBO werk-denkniveau heeft in relevante richting (logistiek/food/bedrijfskunde)

·       Enkele jaren werkervaring heeft in een dynamische logistieke/fulfillment omgeving

·       Erg handig is met Excel.

·       Affiniteit heeft met duurzaamheid en food

·       Optimistisch is ingesteld, denkt in mogelijkheden

·       Leergierig is en daarbij niet bang is fouten te maken

·       Onder druk tot slimme, verrassende oplossingen komt

·       Graag samenwerkt, houdt van teamspirit

·       Ook wel eens in het weekend bij kan en wil springen

·       Als het even kan ervaring heeft met ERP/WMS-systemen

We bieden je een unieke kans om in een gedreven team te werken aan een eerlijke voedselketen. Een voedselketen waarin boer en burger samen optrekken en die zorg draagt voor mens en milieu. We zijn koploper en bieden een uitdagende plek om met jouw ideeën en initiatieven bij te dragen aan deze positie.

-       Een marktconform salaris.

-       Flexibiliteit in de invulling van je werkweek.

-       Volop ontwikkelkansen.

-       Een heerlijke biologische lunch, hoe kan het ook anders.

-       Betrokken, geïnspireerde collega’s.

Heb je interesse? Leuk! Neem dan contact op met Piet Hein Zijtveld. Stuur je CV en motivatie naar vragen@willemendrees.nl.