[REEDS VERVULD] Vacature: Klantenservice

- 19/11/2019

Het duurzame online foodbedrijf van de toekomst!

Klink jij als een toffe peer aan de telefoon? Vind je het leuk om problemen op te lossen, ook als de oplossing niet direct voorhanden is? En draag je met jouw werk graag bij aan een betere wereld? Lees dan snel verder hoe jij een bijdrage kan leveren aan een duurzame voedselketen.

Willem&Drees wil het voedselpatroon en boodschappengedrag van Nederlanders een duurzame boost geven. Hoe? Bij ons kan je recepten kiezen die passen bij jouw leefstijl. We zijn uniek als aanbieder van maaltijdboxen. We gebruiken alleen biologische producten, en in onze webshop kan je al je wekelijkse boodschappen bijbestellen.

Grote Nederlandse bedrijven geloven in onze missie. Zo werken wij samen met bijvoorbeeld de Nationale Postcode Loterij, het Diabetes Fonds en ABN Amro. Kom jij ons ook ondersteunen?

Help jij onze klanten op weg?

Wij willen niet alleen contact hebben met klanten als er iets fout gaat. We zijn opzoek naar iemand die het leuk vindt om een persoonlijke band met onze klanten op te bouwen en ze mee te nemen in onze duurzame voedselketen!

De klantenservice is een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Via de klantenservice horen wij waar behoefte aan is. Zo zorgen wij er vervolgens voor dat de klant beter wordt bediend.

Antwoord jij 9 keer JA?

- Woon je in de buurt van Utrecht?
- Kan je goed overweg met de computer?
- Ben jij een toffe peer aan de telefoon?
- Beheers jij de Nederlandse taal goed?
- Wil je in een gedreven jong team werken?
- Ben jij tussen de 20 en 30 uur beschikbaar?
- Vind jij voeding & duurzaamheid heel interessant?
- Ben jij een aanpakker die verantwoordelijkheid neemt?
- Krijg je een kick als je een klant goed geholpen hebt?

Heb jij op alle vragen geantwoord met JA? Dan vinden wij het heel leuk als je contact met ons opneemt!

Wat kan jij van ons verwachten?

Je werkt nauw samen met een aantal gedreven collega’s. Aan de hand van een samen opgesteld rooster, zorgen jullie voor een optimale bereikbaarheid. De mogelijkheid is er om deels thuis te werken. Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.

Solliciteren

Lijkt je dit wat? Stuur dan een mail naar Pieter Rood (pieter@willemendrees.nl)