Eten van een gezonde keten.

Vacature: Klantenservice medewerker (reeds vervuld)

- 30/10/2018

~ VACATURE REEDS VERVULD ~

Wie zijn we?

Willem&Drees laat inmiddels 9 jaar zien dat het gewoon kan; lekker, biologisch eten van Nederlandse bodem en daarbij een eerlijke prijs betalen aan de boeren die zorgdragen voor een gezonde bodem en een rijke biodiversiteit.

Willem&Drees werkt met een flexibel abonnement. Op de website kunnen klanten kiezen uit een breed assortiment maaltijd- en versboxen, die wekelijks thuisbezorgd worden. Elke box kan in de webwinkel aangevuld worden met losse producten en/of maaltijden. Het abonnement is eenvoudig te wijzigen, pauzeren of op te zeggen.

In een aantal regio’s werkt Willem&Drees met franchisenemers. Zij bezorgen de box en zijn hét aanspreekpunt voor de klanten in die regio. Daar waar geen franchisenemer actief is, bezorgd PostNL de boxen. Voor deze klanten zijn we op zoek naar een collega voor de klantenservice.

Met een glimlach sta jij de klant telefonisch te woord of help je ze via de mail. Jij helpt de klant alles uit de box te halen. Jij weet moeiteloos de behoefte van de klant te achterhalen en speelt hier soepel op in. Is er een probleem? Jij rust niet voor je dé optimale oplossing hebt gevonden.

Bij dit alles werk je nauw samen met een collega. Aan de hand van een door jullie opgesteld rooster, zorgen jullie voor een optimale bereikbaarheid.

Willem&Drees werkt samen met bedrijven en instanties, waaronder de Nationale Postcode Loterij. Deelnemers aan de Nationale Postcode Loterij kunnen een Willem&Drees pakket winnen. Ook voor deze winnaars vorm jij het aanspreekpunt. De meest uiteenlopende vragen over deze smakelijke prijs worden door jullie beantwoord. Waar nodig, help je de winnaars door het online bestelproces.

Wat voor iemand zoeken we?

-        je bent een enthousiaste aanpakker die uitstekend zelfstandig kan werken

-        je bent service- en klantgericht

-        spreekt en schrijft vloeiend Nederlands

-        kent alle geheimen van Word

-        houdt van eerlijk, duurzaam eten

-        bent woonachtig in omgeving Utrecht

Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar. Je werkt nauw samen met een collega. Samen zorgen jullie voor een optimale bereikbaarheid.

In verband met de bezorging van boxen door PostNL, zijn we drie avonden per week bereikbaar van 17:00- 22:00. Daarnaast zijn we bereikbaar op werkdagen van 08:30 – 18:00.  De avonduren werk je vanuit huis; wij zorgen voor telefoon en laptop.

We bieden je een unieke kans om in een gedreven team te werken aan een eerlijke voedselketen. Een voedselketen waarin boer en burger samen optrekken en die zorg draagt voor mens en milieu. We zijn koploper en bieden een uitdagende plek om met jouw ideeën en initiatieven bij te dragen aan deze positie.

Salaris en arbeidsvoorwaarden marktconform.