Eten van een gezonde keten.

Gezocht franchise ondernemer

- 20/11/2018

Wie zijn we?

Willem&Drees laat inmiddels 5 jaar zien dat het gewoon kan; lekker, biologisch eten van Nederlandse bodem en daarbij een eerlijke prijs betalen aan de boeren die zorgdragen voor een gezonde bodem en een rijke biodiversiteit. Op naar de komende vijf jaar. Daarin wil Willem&Drees de impact verdubbelen. Om dit te realiseren zijn we op zoek naar een daadkrachtige ondernemer in de regio Rotterdam/Gouda/Woerden.

Willem&Drees werkt met een flexibel abonnement. Op de website kunnen klanten kiezen uit een breed assortiment maaltijd- en versboxen, die wekelijks thuisbezorgd worden. Elke box kan in de webwinkel aangevuld worden met losse producten en/of maaltijden. Het abonnement is eenvoudig te wijzigen, pauzeren of op te zeggen.

Als Willem&Drees franchise ondernemer ben jij hét gezicht in de regio. Je bent verantwoordelijk voor verkoop in jouw regio en trekt daarbij onder andere op met lokale initiatieven die aansluiten bij de missie van Willem&Drees. Als ondernemer organiseer je wekelijks de bezorging van de box bij de klanten. Jij bent aanspreekpunt, zowel off- als online en helpt klanten alles uit de box te halen. Daarbij maak je optimaal gebruik van de door de centraal organisatie aangeleverde middelen en materialen. Je bouwt en onderhoudt een eigen klantenbestand en bepaalt daarmee je eigen succes.

Wat voor iemand zoeken we?

We zijn op zoek naar iemand die:

- uitstekend zelfstandig kan werken

- ideeen heeft over het aantrekken van nieuwe klanten

- affiniteit met social media

- met gemak en enthousiasme op mensen afstapt

- zijn hand niet omdraait voor een logistieke uitdaging

zin heeft om te bouwen

Eet de wereld lekker beter! Kun jij je helemaal vinden in deze missie en ben je een echte doorzetter die uitkijkt naar een eigen onderneming binnen deze bestaande formule? Dan kijken we ernaar uit je te ontmoeten.

We bieden je een unieke kans om in een gedreven team te werken aan een eerlijke voedselketen. Een voedselketen waarin boer en burger samen optrekken en die zorg draagt voor mens en milieu. We zijn koploper en bieden een uitdagende plek om met jouw ideeën en initiatieven bij te dragen aan deze positie.

- een prachtig product, de lekkerste seizoensproducten van Nederlandse boeren

- een sterke formule, landelijke dekking met professionele innoverende aanpak

- een complete marketingset, van ondersteuning op gebied van social media tot autobestikkering

- een professionele ondersteuning, van CRM systeem tot trainingen en workshops