Vacature: interim marketeer

Vacature - 21/06/2017

beebox-willemendrees

Wie zijn wij?

Als je in het winkelschap kijkt, lijkt er niets aan de hand. Stralende koeien, blije varkens en lachende boeren. De realiteit is helaas iets minder opbeurend. Boeren zetten alles op alles om het hoofd boven water te houden. De voedselketen is lang en rammelt aan alle kanten. Winst staat voorop bij het maken van keuzes, ten koste van mens, dier en milieu.

We zien dat het niet goed gaat, voelen dat het anders moet. Daarom vormen wij, boeren, burgers en bedrijven een coöperatie. We schudden elkaar de hand, luisteren naar elkaars ideeën en stimuleren elkaar op weg naar een duurzaam product. We zijn een beweging die laat zien dat anders kan. Een beweging waar je onderdeel van wil zijn.

Wat doen we?

We maken eten persoonlijk. We brengen biologische producten bij je thuis en op je werk. Zo vers als maar kan, dus natuurlijk uit het seizoen. De basis voor bij je thuis is een maaltijdbox met de ingrediënten en recepten voor drie maaltijden. Deze box kan aangevuld met producten uit onze online winkel. Op het werk en onderweg leveren we fruit en sap.

We zoeken een interim online marketeer die ons vanaf juli voor een periode van vijf maanden helpt onze (online) groei ambities te bereiken. In april 2017 hebben we onze propositie vernieuwd en voor de tweede helft van het jaar hebben we een ambitieus groeiplan met meerdere projecten om de instroom van nieuwe klanten en loyaliteit van bestaande klanten te verhogen. We zoeken een hands-on marketeer die een aantal van deze projecten runt. We zoeken daarbij iemand met online marketingkennis.

Wat bieden we?

We bieden jou de mogelijkheid bij te dragen aan een gezonde voedselketen. Een voedselketen waarin boer en burger samen optrekken en die zorg draagt voor mens en milieu. We zijn koploper en bieden een uitdagende plek om met jouw ideeën en initiatieven bij te dragen aan deze positie. Je werkt met gepassioneerde, gedreven teamleden en fantastische, mooie leveranciers.

Heb je interesse? Stuur dan uiterlijk 30 juni je cv en motivatie naar Drees Peter van den Bosch via vragen@willemendrees.nl.