X

Waarom beebox

X

Nieuwsbrief

wat is deze week jouw favoriete recept?
X

Inloggen

wachtwoord vergeten?


Maak gratis een account aan

Eten van een gezonde keten.
X

Account aanmaken

antioxidanten uit tomaten bevorderen je geheugen
X

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. We sturen je graag een link om hem opnieuw in te stellen.


Maak gratis een account aan

Welkom op de Willem&Drees pers en media pagina. Hier vind je de meest actuele berichten van en over Willem&Drees. Veel leesplezier!

Vacature: Inpakmedewerkers parttime

Vacature - 09/04/2018

beebox-willemendrees

 

Wat doen we?

Willem&Drees maakt biologisch eten van een duurzame voedselketen makkelijk voor iedereen. Samen met boeren en burgers vormen wij een duurzame voedselbeweging die lekker, gezond en biologisch eten voor iedereen toegankelijk maakt. Willem&Drees levert elke week een box met verse biologische ...

Lees verder

Willem&Drees officieel partner van Nationale Week Zonder Vlees

Persbericht - 13/02/2018

 

Cothen, 13 februari 2018 - Steeds meer consumenten zijn zich bewust dat overmatige vleesconsumptie een grote impact heeft op ons klimaat, op dieren en onze gezondheid. Om de stap naar een eetpatroon met minder vlees makkelijker te maken, vindt dit jaar de eerste Nationale ...

Lees verder

Steeds minder vaak vlees in de hoofdrol bij Kerstdiner

Persbericht - 07/12/2017

beebox-willemendrees

 

Cothen, 7 december 2017 – Bijna drie op de vier Nederlanders vinden het belangrijk dat er bij het kerstdiner rekening wordt gehouden met dierenwelzijn. En één op de vijf Nederlanders geeft de voorkeur aan een vegetarisch kerstdiner. Naast vlees van goede herkomst vinden ...

Lees verder

Hoe Willem&Drees de voedselketen grondig wil hervormen.

Triodos Interview - 11/08/2017

logo_bb_wd

 

 

Biologisch, lokaal, en eten wat in het seizoen is. Het zijn de eenvoudige principes van een duurzame voedselketen. Toch blijkt het lastig te realiseren. Willem&Drees wil de voedselketen grondig hervormen. En dit kan alleen als er weer een een-op-eenrelatie tussen boer en ...

Lees verder

Willem&Drees viert ‘eten van een gezonde keten’ met grootse discosoep.

Persbericht - 22/05/2017

logo_bb_wd

 

 

Op zaterdag 27 mei organiseert coöperatie Willem&Drees haar jaarlijkse fandag op boerderij de Eemlandhoeve in Bunschoten Spakenburg. De dag draait om de missie ‘eten van een gezonde keten’. Om dit te vieren nodigt Willem&Drees iedereen uit die vers, eerlijk, biologisch eten een ...

Lees verder

Willem&Drees gaat voor 'eten van een gezonde keten'™.

Persbericht - 13/04/2017

logo_bb_wd

 

 

Cothen, 13 april 2017

 

Duurzaam versbedrijf Willem&Drees fuseerde in 2016 met Beebox, leverancier van biologische maaltijdboxen. Vanaf vandaag gaan de bedrijven onder één naam verder: Willem&Drees! Gelijktijdig lanceert het bedrijf een versterkt consumentenconcept. Naast de samengestelde Beebox kan nu biologisch vers ...

Lees verder

Drees Peter van den Bosch directeur beebox en Willem&Drees

Persbericht - 09/12/2016

logo_bb_wd

 

 

Cothen, 9 december 2016

 

Drees Peter van den Bosch wordt vanaf 1 januari 2017 eindverantwoordelijk voor beebox en Willem&Drees. Walter Halberstadt en Willem Treep zullen terugtreden uit de directie.

 

Sinds het samengaan van beebox en Willem&Drees in juli van dit ...

Lees verder

Beebox en Willem&Drees fuseren: Koplopers in verantwoord eten bundelen krachten.

Persbericht - 27/05/2016

beebox-willemendrees

 

 

Loenen aan de Vecht en Cothen, 27 mei 2016

 

Beebox en Willem&Drees, koplopers op het gebied van vers, lokaal en biologisch eten, zijn voornemens om te gaan fuseren. Hiermee willen de bedrijven, die onder hun eigen merknamen blijven opereren, hun aanbod ...

Lees verder

De keiharde strijd om de thuiskok

Media item VPRO - 30/01/2016

Bron: Trouw.nl - Elisa Hermanides

De concurrentie in de wereld van de maaltijdbox is moordend. Bedrijven als HelloFresh, Marley Spoon en Mathijs Maaltijdbox verdringen zich om zoveel mogelijk Nederlandse keukens te veroveren.

Of HelloFresh marktleider is, zoals iedereen veronderstelt, is niet vast te stellen ...

Lees verder

Nederlands wild op het kerstmenu

Persbericht - 25/11/2015

Met de kerst staat steeds vaker wild op het menu. Hoe duurzaam is wild, is het echt wild en is het echt Nederlands? Beebox voert in haar Groene Kerst-campagne actie voor een eerlijk en transparant kerstmenu.

In Nederland wordt 12 miljoen kilo wild per ...

Lees verder