X

Waarom beebox

X

Nieuwsbrief

wat is deze week jouw favoriete recept?
X

Inloggen

wachtwoord vergeten?


Maak gratis een account aan

Eten van een gezonde keten.
X

Account aanmaken

antioxidanten uit tomaten bevorderen je geheugen
X

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. We sturen je graag een link om hem opnieuw in te stellen.


Maak gratis een account aan

Beebox
  • Kies eerst een Beebox

    Ontvang wekelijks jouw biologisch vers! Willem&Drees bezorgt elke week de lekkerste en gezondste biologische beebox-maaltijdbox bij jou thuis.

    Kies eerst je box

Veelgestelde vragen

Vragen? Daar houden we van! Want we vertellen je graag over de manier waarop we werken. Hier staan de meest gestelde vragen op rij.

  • OVER WILLEM&DREES
  • OVER ONZE PRODUCTEN
  • BESTELLEN en BETALEN
  • BEZORGING
  • BEDENKTIJD
  • ONZE SERVICE
Vertel eens meer over Willem&Drees.

Wij willen zoveel mogelijk mensen laten genieten van eten van een gezonde keten. Dat doen we door verse, biologische producten van de boer direct naar de burger te brengen. We betrekken de boer én burger en kiezen voor de kracht van samen. Weten wie jouw eten maakt, schept een band, zorgt voor verantwoordelijkheid en waardering. Daarom vormen wij, boeren en burgers een cooperatie. We kennen elkaar, luisteren naar elkaar en stimuleren elkaar.

Dat is eten van een gezonde keten

Wat houdt een beebox abonnement in?

Door een abonnement op de beebox te nemen geniet je iedere week van heerlijke verse biologische producten die rechtstreeks van onze boeren door onze beebox ondernemers bij jou thuis worden bezorgd in een box (de beebox!).

Zo eet je gezond, verantwoord en wordt je in alle gemakken voorzien. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over hoe je producten moet bereiden of wat voor gerecht je er mee moet maken. Beebox helpt je iedere week op weg met makkelijke en lekkere recepten! Heel gemakkelijk, daar houden we van.

Wie zitten er in de cooperatie?

Weten wie jouw eten maakt, schept een band, zorgt voor verantwoordelijkheid en waardering. Daarom vormen wij, boeren, burgers en bedrijven een coöperatie. We kennen elkaar, luisteren naar elkaar en stimuleren elkaar. 

Hoe word ik ondernemer bij Willem&Drees?

Wat zijn we trots op onze regionale ambassadeurs: de ondernemers van Willem&Drees. Zij delen onze passie voor eten van een gezonde keten en vertellen het verhaal in hun regio. Zij zijn de persoon waar onze klanten terecht kunnen met vragen, opmerkingen en complimenten.

Wil jij ook ondernemer bij Willem&Drees worden? Ben jij sociaal super vaardig, ondernemend en klopt jou hart voor eten van een gezonde keten? Stuur dan een mail naar ondernemen@willemendrees.nl Of nog liever: een ludiek filmpje, podcast of verrukkelijke taart. In ieder geval iets waar jouw passie voor eten van een gezonde keten uit blijkt. 

 

Meer info? Kijk op www.willemendrees.nl/beeboxersgezocht

Waar komen jullie producten vandaan?

De producten in onze winkel komen stuk voor stuk van fantastische boeren. Boeren die we kennen en net als wij gaan voor eten van een gezonde keten. We hebben ze voor je in kaart gebracht.

Bij het bepalen van ons assortiment kijken we naar de volgende punten:

Willem&Drees werkt met biologische boeren. De aarde is ons grootste goed, laten we er zuinig op zijn en zeker niet mee stunten.

Onze boeren volgen het ritme van de natuur, van het seizoen. Dat is gezond voor de aarde én voor jou.

Willem&Drees pakt de kortste route. We kopen direct in bij onze boeren en betalen hen de prijs die zij verdienen. Daardoor blijven jouw boodschappen lekker vers én betaalbaar.

Dat is eten van een gezonde keten.  

Hoe bio is bio?

Al onze producten zijn biologisch gecertificeerd. Wil je meer weten over de certificering kijk dan eens op onze EKO pagina

Uit welke boxen kan ik kiezen?

Beebox is er in 4 varianten om zo voor iedereen een passende box te kunnen bieden. Klik hier om naar een handige overzichtspagina te gaan waar je de boxen kunt vergelijken.

Kan ik mijn box zelf samenstellen?

Bij Willem&Drees kies je eerst je box. De inhoud van deze box staat vast. Je kunt deze box vervolgens naar hartelust aanvullen met versproducten uit de winkel.

De inhoud van de box staat dus voor een deel vast en we vertellen je graag waarom. We geven onze boer graag ruim op tijd een afgepaste bestelling door. Hij kan de producten dan op zijn moment oogsten. Doordat we exact de vraag van de klant doorvertalen naar de boer hebben we geen overschot dat voorkomt verspilling.  

Wat zit er in mijn beebox?

Bij iedere box kun je onderin de pagina bij het tabje "inhoud box" een voorbeeld inhoud van die box zien. Wil je meerdere weken terugkijken? Klik dan hier.

Is er ook een vegetarische box?

Zeker!

Er is een vegetarische maaltijdbox met voorzien van ingedienten en recepten voor drie maaltijden. 

Ook is er een vegetarische versbox rijkelijk gevuld met groente en fruit. Deze box is niet gebonden aan een recept, dus leef je uit in de keuken met het lekkerste vers uit het seizoen. 

Waar kan ik de prijs van deze boxen vinden?

Klik op een van de onderstaande links om de prijzen te zien.

Prijs BOX Extra

Prijs BOX Eenpersoons

Prijs BOX Maaltijden

Prijs BOX Koolhydraatarm

Prijs BOX Vegetarisch

Wanneer verschijnen de recepten op de site?

Tien dagen voordat je de levering wordt bezorgt, staan de inhoud van de box op de site. Ook staan de bijbehorende recepten op de site. 

Kan ik zelf zien wat voor box ik heb besteld?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt wordt er automatisch een bevestigingsmail gestuurd naar jouw emailadres, hierin kun je alle informatie terugvinden over jouw bestelling en wie de beebox ondernemer van jouw regio is.

Van welke acties kan ik gebruik maken?

Beebox houdt regelmatig leuke acties. Houdt onze social media en onze nieuwsbrief dus goed in de gaten!

Wat voeg ik zelf toe?

In de maaltijdbox vind je de ingredienten om drie maaltijden mee te maken. Naast de producten in de box, heb je ingredienten uit je eigen keukenkast nodig. Denk aan zout, peper en olijfolie. Welke ingredienten er die week nodig zijn zie je in jouw account bij de recepten.  

Waar kan ik mijn recepten vinden?

Via de pagina "inhoud beebox" kun je in een oogopslag zien welke recepten er voor jouw box zijn en ook wat er allemaal in jouw box zit. Klik hier om naar de "inhoud beebox" pagina te gaan.

Waarom ga ik van start met twee boxen?

Het gaat bij Willem&Drees om meer dan lekkere producten. Het gaat om het verhaal achter het product. Om dit prachtige verhaal te kunnen vertellen hebben we tijd nodig. Als het ons ligt, eet je tenminste een jaar van onze gezonde keten. Dan doorloop je seizoenen en ontdek je gaandeweg de wondere wereld achter het eten op je bord.

Maar omdat we ook wel begrijpen dat je dat niet zomaar doet, kun je al vanaf twee boxen bestellen. Je zit nergens aan vast en kunt pauzeren wanneer en zo vaak je wilt. Dat gaat ook nog eens razend eenvoudig in je eigen account.

Hoe betaal ik?

Aan het eind van het bestelproces kom je in de betaalomgeving. Je eerste box betaal je via IDEAL. Daarop volgende bestellingen verlopen via automatische incasso. 

Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen?

Gaat het om een levering op maandag? Dan kun je tot en met woensdag je bestelling aanpassen. Gaat het om een levering op donderdag of vrijdag dan kan dit tot en met zondag. Daarna geven we je bestelling door aan onze boeren en gaat hij ermee aan de slag.

Kan ik pauzeren?

Zeker. Ga je op vakantie en heb je even geen producten nodig dan kun je leveringen pauzeren in jouw account. Let er op dat je dit tijdig doet, voordat we jouw bestelling al aan onze boeren hebben doorgegeven.

Gaat het om een levering op maandag dan kun je tot en met dinsdag de box op pauze zetten. Gaat het om een levering op donderdag of vrijdag dan kan dit tot en met vrijdag.

 

Kan ik de beebox ook om de week ontvangen?

De beebox ervaring krijg je het best door ons minimaal 4 keer uit te proberen. Besluit je dat je de beebox om de week wil ontvangen, neem dan contact op met jouw beebox ondernemer om de mogelijkheden te bespreken.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Je kunt onze algemene voorwaarden gemakkelijk vinden via de pagina www.beebox.nl/algemenevoorwaarden.

Is bezorging gratis?

Willem&Drees brengt je bestelling bij jouw thuis. Vanaf €39,- is dit ook nog eens gratis. Wel zo handig!

Bezorgt Willem&Drees in heel Nederland?

Woon je op het vaste land dan kun je bij Willem&Drees terecht. Op de Wadden zijn we nog niet actief. 

Welke dag wordt mijn bestelling bezorgd?

We komen de bestelling bij je thuis brengen, wel zo makkelijk. Voer op deze pagina je postcode in dan zie je welke bezorgmomenten er in jouw buurt zijn.

Kan ik de bestelling op een specifiek tijdstip laten bezorgen?

Je bestelling wordt door de Willem&Drees ondernemer in jouw buurt bij je thuisbezorgd. Ben je niet thuis? Dan zetten we de bestelling net zo lief bij je buur of in de schuur. Heb je een andere vraag over de bezorging, dan kun je contact met jouw ondernemer in je buurt opnemen over de mogelijkheden. 

Wat als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis als je bestelling wordt geleverd? Dan zoekt onze bezorger naar de beste oplossing. Hij plaatst de bestelling wellicht in de schuur of brengt 'm bij je buur. Hij laat een kaartje in je brievenbus achter waarop staat waar je bestelling is neergezet. Wel zo handig! 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Daarom zijn we zo blij met de Willem&Drees ondernemers in jouw regio. Wil je jouw bestelling op een ander adres laten leveren dan kun je dat heel eenvoudig met de ondernemer in jouw regio afstemmen. 

Wat doe ik met het krat en koelzakje?

We houden van recyclen. De oersterke oranje kratten en het koelzakje zijn bedoelt om heel veel keer hergebruikt te worden. Je kunt het lege krat, het koelzakje en koelelement aan de bezorger geven, dan gebruiken wij 'm weer voor een volgende bestelling. 

Hoe bereik ik de klantenservice?

Als je beebox klant bent dan kun je ons bereiken door een mail te sturen aan de beebox ondernemer van jouw regio.

Ik wil graag van box-type wisselen, kan dit?

Het is mogelijk om te switchen naar een andere box. Je kunt dit zelf heel gemakkelijk en snel regelen via jouw persoonlijke Mijn Beebox omgeving.

Ik wil mijn box cadeau doen, kan dat?

Bespreek de mogelijkheden door contact op te nemen met de beebox ondernemer van jouw regio.

Kan ik de nieuwsbrief ook op een ander mailadres krijgen?

Je kunt de nieuwsbrief makkelijk op een ander mailadres laten binnenkomen door deze in te vullen via deze link.

Wat doe ik met de koelzakjes van het vlees?

Beebox houdt van recyclen! Geef het koelzakje mét het koelelement daarom mee terug aan de bezorger met de volgende levering.

 

 

Vraag, idee of suggestie?

Mooi! We gaan maar wat graag met onze klanten in gesprek. Je kunt jouw ideeen delen met de ondernemer in jouw regio. Ook kun je ons via Facebook een bericht sturen.  

Ik wil stoppen, hoe doe ik dat?

Vanaf het moment van de eerste levering van je eerste bestelling heb je 14 dagen bedenktijd. Daarna geldt dat je een levering op maandag uiterlijk de dinsdag ervoor op kunt zeggen. Een levering op donderdag of vrijdag kun je uiterlijk de vrijdag ervoor opzeggen. Opzeggen is net als aanmelden heel eenvoudig en kan in jouw account. Je ontvangt van je opzegging een bevestiging.

Wist je dat je ook kunt pauzeren? Dan kun je op het moment dat ons aanbod je weer past, direct weer bestellen.

Ook al doen we ons uiterste best, kan het zijn dat ons aanbod nu niet bij jouw behoefte aansluit. Dat vinden we jammer, want we laten graag zoveel mogelijk mensen genieten van eten van een gezonde keten, ook jou. Heb jij een tip, suggestie of idee waarmee we het aanbod en onze service kunnen verbeteren, laat het ons dan vooral weten. Door te mailen naar vragen@willem&drees.nl

Wat doe ik met de lege sapflessen?

Beebox houdt van recyclen! Gooi de lege sapflessen altijd in een glasbak.

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?

Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen vanaf de levering van je eerste box, zonder opgave van redenen je abonnement te herroepen. Je betaalt dan enkel voor de gedurende deze 14 dagen reeds geleverde box(en). De geleverde oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van beebox en dient bij herroeping geretourneerd te worden.

Voor het herroepen van je overeenkomst kun je gebruik maken van het modelformulier wat te vinden is in Bijlage I van de Algemene Voorwaarden of door het modelformulier in pdf te downloaden. Nog beter is om gelijk even contact op te nemen met jouw contactpersoon.

Bij herroeping van het product zal de terugbetaling van vooruitbetaalde leveringen binnen 14 dagen plaatsvinden.

Ik heb een klacht.

Oeps, dat is vervelend. Maar... wij leren maar wat graag, ook van onze fouten. Daarom zien we je klacht graag tegemoet. Je kunt met de klacht terecht bij de ondernemer in jouw regio, die kijkt graag met je naar een oplossing.

Kan ik mijn beebox terugsturen?

Wordt de beebox bij je bezorgd dan kun je de producten uit de box niet retour sturen. De oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van beebox en dient bij herroeping geretourneerd te worden aan beebox.

Adres beebox:
beebox
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6
3945PB Cothen

Geen zoekresultaten gevonden!