X

Waarom Willem&Drees

X

Nieuwsbrief

wat is deze week jouw favoriete recept?
X

Inloggen

wachtwoord vergeten?


Maak gratis een account aan

Eet de wereld lekker beter!
X

Account aanmaken

antioxidanten uit tomaten bevorderen je geheugen
X

Wachtwoord vergeten?

Geen probleem. We sturen je graag een link om hem opnieuw in te stellen.


Maak gratis een account aan

Veelgestelde vragen

Vragen? Daar houden we van! Want we vertellen je graag over de manier waarop we werken. Hier staan de meest gestelde vragen op rij.

  • OVER WILLEM&DREES
  • OVER ONZE PRODUCTEN
  • BESTELLEN en BETALEN
  • RECEPTEN & KOKEN
  • ONZE SERVICE
  • BEZORGING
  • BEDENKTIJD
Vertel eens meer over Willem&Drees.

Lekker én duurzaam eten? Willem&Drees maakt ’t verrukkelijk eenvoudig! We brengen biologische producten rechtstreeks van de Nederlandse boer bij jouw thuis. Zonder onnodige tussenhandel, mét voordeel voor de boer en voor jou. De boer ontvangt een eerlijke prijs, en jij een krakend vers product.

 

Wat houdt een flexibel abonnement in?

Zo verrukkelijk eenvoudig is ‘t: selecteer jouw favoriete maaltijd- of versbox en vul deze aan met biologische boodschappen in de webwinkel. Wij doen de rest en zorgen dat dit lekkers, krakend vers bij jouw bezorgd wordt. Het abonnement is eenvoudig te wijzigen, pauzeren of op te zeggen.

Waar komen jullie producten vandaan?

Het vers in de box komt van Nederlandse biologische boeren. Natuurlijk zijn er ook producten die in Nederland niet (biologisch) verkrijgbaar zijn zoals rijst. In dat geval halen we het van zo dichtbij mogelijk.

Hoe bio is bio?

Al onze producten zijn biologisch gecertificeerd. Wil je meer weten over de certificering kijk dan eens op onze EKO pagina

Waar kan ik de prijs van deze boxen vinden?

Een overzicht van alle boxen en de bijbehorende prijzen vind je hier. 

Waarom ga ik van start met twee boxen?

Het gaat bij Willem&Drees om meer dan lekkere producten. Het gaat om het verhaal achter het product. Om dit prachtige verhaal te kunnen vertellen hebben we tijd nodig. Als het ons ligt, eet je tenminste een jaar van onze gezonde keten. Dan doorloop je seizoenen en ontdek je gaandeweg de wondere wereld achter het eten op je bord.

Maar omdat we ook wel begrijpen dat je dat niet zomaar doet, kun je al vanaf twee boxen bestellen. Je zit nergens aan vast en kunt pauzeren wanneer en zo vaak je wilt. Dat gaat ook nog eens razend eenvoudig in je eigen account.

Hoe betaal ik?

Aan het eind van het bestelproces kom je in de betaalomgeving. Je eerste box betaal je via IDEAL. Daarop volgende bestellingen verlopen via automatische incasso. 

Tot wanneer kan ik wijzigingen doorvoeren?

Tot zes dagen voor de bezorging van de box kun je wijzigingen doorgeven in jouw account. Zo kun je wisselen van box, biologische boodschappen aan je box toevoegen of pauzeren. 

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Je kunt onze algemene voorwaarden gemakkelijk vinden via de pagina www.willemendrees.nl/algemenevoorwaarden.

Wat voeg ik zelf toe?

In de maaltijdbox vind je de ingredienten om drie maaltijden mee te maken. Naast de producten in de box, heb je ingredienten uit je eigen keukenkast nodig. Denk aan zout, peper en olijfolie. Welke ingredienten er die week nodig zijn zie je in jouw account bij de recepten.  

Wanneer verschijnen de recepten op de site?

Tien dagen voordat je de levering wordt bezorgt, staan de inhoud van de box op de site. Ook staan de bijbehorende recepten op de site. 

Waar kan ik mijn recepten vinden?

Via de pagina "inhoud beebox" kun je in een oogopslag zien welke recepten er voor jouw box zijn en ook wat er allemaal in jouw box zit. Klik hier om naar de "inhoud beebox" pagina te gaan.

Is bezorging gratis?

Willem&Drees brengt je bestelling bij jou thuis. Vanaf €39,- is dit ook nog eens gratis. Wel zo handig! Is jouw box minder dan €39,- dan kun je jouw box aanvullen met boodschappen in de webwinkel. Dat scheelt bezorgkosten en een hoop gesjouw. 

Wat als ik niet thuis ben?

Het kan natuurlijk zijn, dat je niet thuis bent als jouw box gebracht wordt. In dat geval bezorgen we de box bij de buren. 

Op welke dag wordt de box bezorgd?

Je kunt kiezen uit verschillende dagen. Om te zien op welke dagen we bij jou in de buurt zijn, voer je op deze pagina je postcode in.

Bezorgt Willem&Drees in heel Nederland?

Woon je op het vaste land dan kun je bij Willem&Drees terecht. Op de Wadden zijn we nog niet actief. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Je kunt dit tot zes dagen voor de bezorging aan ons doorgeven. Handig als je bijvoorbeeld op vakantie gaat in eigen land. 

Wat doe ik met het verpakkingsmateriaal?

We werken met verschillende verpakkingen. Gaat het om een kartonnen doos, die kan bij het oud papier. Gaat het om een oranje krat, een koelboxen of koelzakje? Die kun je weer meegeven aan de bezorger. Dan gebruiken wij ‘m opnieuw.

Hoe bereik ik de klantenservice?

Heb je een andere vraag, ben je niet of juist heel erg tevreden? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0343-745059 of klantenservice@willemendrees.nl De klantenservice is op de volgende dagen bereikbaar:

ma: 09:00 - 22:00

di: 09:00 - 17:00

wo: 09:00 - 17:00

do: 09:00 - 22:00

vr : 09:00 - 22:00

Niet of juist heel erg tevreden?

We gaan graag met je in gesprek. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 0343-745059 of klantenservice@willemendrees.nl De klantenservice is op de volgende dagen bereikbaar:

 

ma: 09:00 - 22:00

di: 09:00 - 17:00

wo: 09:00 - 17:00

do: 09:00 - 22:00

vr : 09:00 - 22:00

Abonnement beëindigen

Het beëindigen van jouw abonnement is eenvoudig en kan in jouw account. Wist je dat je ook van box kunt wisselen en wanneer je maar wilt kunt pauzeren?

Ik heb een klacht.

Oeps, dat is vervelend. Maar... wij leren maar wat graag, ook van onze fouten. Daarom zien we je klacht graag tegemoet. Je kunt met de klacht terecht bij de ondernemer in jouw regio, die kijkt graag met je naar een oplossing.

Kan ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht?

Ja, je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen vanaf de levering van je eerste box, zonder opgave van redenen je abonnement te herroepen. Je betaalt dan enkel voor de gedurende deze 14 dagen reeds geleverde box(en). De geleverde oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van Willem&Drees en dient bij herroeping geretourneerd te worden.

Voor het herroepen van je overeenkomst kun je gebruik maken van het modelformulier wat te vinden is in Bijlage I van de Algemene Voorwaarden of door het modelformulier in pdf te downloaden. Nog beter is om gelijk even contact op te nemen met jouw contactpersoon.

Bij herroeping van het product zal de terugbetaling van vooruitbetaalde leveringen binnen 14 dagen plaatsvinden.

Kan ik mijn box terugsturen?

Wordt de box bij je bezorgd dan kun je de producten uit de box niet retour sturen. De oranje krat blijft in alle gevallen eigendom van Willem&Drees en dient bij herroeping geretourneerd te worden aan Willem&Drees.

Adres Willem&Drees:
Graaf van Lynden van Sandenburgweg 6
3945PB Cothen

Geen zoekresultaten gevonden!